Regulamin zajęć |
Regulamin przedmiotu: Chirurgia rekonstrukcyjna Pielęgniarstwo stacjonarne II rok II0 sem. 3 1. Zajęcia obejmują: - 10 godz. wykładów, - 5 godz. seminarium, - 5 godz. ćwiczeń 2. Obecność na wykładach oraz seminariach jest obowiązkowa. Każda nieobecność musi być usprawiedliwiona. W przypadku nieobecności nieusprawiedliwionej decyzję o zaliczeniu podejmuje nauczyciel akademicki odpowiedzialny za nauczanie przedmiotu. 3. Student ma obowiązek przygotowania się na każde kolejne zajęcia wg przedłożonego planu. 4. Prowadzący zajęcia nauczyciel akademicki ma prawo do sprawdzania wiedzy studentów w formie pisemnej lub ustnej. 5. Korzystanie z telefonów komórkowych, dyktafonów na zajęciach jest zabronione. 6. Kopiowanie materiałów zabronione. 8. We wszystkich pomieszczeniach, w których prowadzone są zajęcia obowiązuje bezwzględne przestrzeganie czystości oraz zasad BHP. 9. W salach obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania pokarmów, żucia gumy i palenia tytoniu. 7. Przedmiot kończy się zaliczeniem na ocenę. 8. Zaliczenie przedmiotu odbywa się w formie ustnej. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Regulamin przedmiotu "JĘZYK MIGOWY” Kierunek Pielęgniarstwo II rok II stopnia Koordynator: mgr Teresa Wasilewska
1. Zajęcia prowadzone są w formie wykładów i seminariów. 2. Wszystkie zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem. 3. Student zobowiązany jest do uczestniczenia w zajęciach z grupą do której został przypisany. 4. Obecność na wykładach oraz seminariach jest obowiązkowa. 5. Każda nieobecność musi być usprawiedliwiona. 6. Po uzgodnieniu z prowadzącym, zajęcia można odpracować z inną grupą. 7. W przypadku nieusprawiedliwionej nieobecności, decyzję o sposobie zaliczenia podejmuje nauczyciel akademicki odpowiedzialny za nauczanie przedmiotu. 8. Prowadzący zajęcia ma prawo do sprawdzania wiedzy studentów w formie przekazu migowego, pisemnej lub ustnej. 9. Korzystanie w czasie zajęć z telefonów komórkowych, dyktafonów oraz innych urządzeń nagrywających lub robiących zdjęcia jest zabronione. 10. We wszystkich pomieszczeniach, w których prowadzone są zajęcia obowiązuje bezwzględne przestrzeganie czystości oraz zasad BHP. 11. W salach obowiązuje zakaz spożywania pokarmów, żucia gumy oraz palenia tytoniu. 12. Przedmiot kończy się zaliczeniem na ocenę. 13. Na ocenę końcową składają się:
|