2011-01-24
Komisja Europejska (KE) zapewnia finansowanie wyjazdu i pobytu naukowców z nowych krajów członkowskich na ICT Proposers' Day 2011 w Budapeszcie w dniach 18-19 maja 2011 r. Dofinansowanie może objąć 42 osoby z Polski w zakresie kosztów transportu i zakwaterowania.
Zasady dofinansowania określone przez KE :
Koszty hotelu: tylko 1 noc będzie finansowana przez KE;
Koszty transportu: pociąg (pierwsza klasa) lub samolot (klasa ekonomiczna) – nie ma dofinansowania za przejazd samochodem, autobusem czy taksówką;
Agencja turystyczna obsługująca KE skontaktuje się z każdym indywidualnie w celu uzgodnienia szczegółów przejazdu i zakwaterowania;
- nie należy we własnym zakresie ani rezerwować hotelu ani też rezerwować i opłacać biletów za przejazd ponieważ te przypadki nie zostaną objęte dofinansowaniem KE;
- Każda z osób zaproszonych do udziału w konferencji ma obowiązek odpowiednio wcześniejszego powiadomienia delegata KPK w przypadku rezygnacji z udziału lub chęci zamiany zaproszonej osoby;
- Zmiany rezerwacji będą rozpatrywane TYLKO w uzasadnionych losowo przypadkach.
W celu wyłonienia osób, które zostaną zgłoszone do dofinansowania przez KE, każdy z kandydatów musi zgłosić do Krajowego Punktu Kontaktowego PB UE (KPK) swoją kandydaturę krótko uzasadniając potrzebę wyjazdu. KPK wspólnie z MNiSW przeprowadzi weryfikację zgłoszeń i wyłoni listę główną (42 osoby) oraz listę rezerwową (5 osób) i przekaże je do KE.
Zasady weryfikacji zgłoszeń:
- ICT Proposers\' Day 2011 jest miejscem, gdzie można spotkać się z naukowcami z innych krajów UE i omówić pomysły na podjęcie współpracy w ramach 7 Programu Ramowego;
- Na sesjach brokerskich będzie można zobaczyć pomysły prezentowane przez innych i je przedyskutować lub zaprezentować swój pomysł na taką współpracę;
Powyższa oferta jest skierowana przede wszystkim do naukowców lub przedstawicieli firm, którzy mają już doświadczenie udziału w projektach Programów Ramowych (5, 6, 7.PR), oraz są skłonni przedstawić swój pomysł na realizację międzynarodowego projektu we współpracy z innymi instytucjami UE w ramach tegorocznych konkursów z obszaru ICT.
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie poniższych formularzy i przesłanie drogą elektroniczną w terminie do 15-go lutego 2011 r. na adres aleksandra.ihnatowicz@kpk.gov.pl
1.http://www.kpk.gov.pl/p/pliki/11436/ICT_2011-Budapeszt-candidate_basic_data.xls gdzie kandydaci powinni odpowiednio wpisać swoje dane teleadresowe i określić termin wyjazdu, miejsce skąd zaczną podróż i wskazać środek lokomocji,
2.http://www.kpk.gov.pl/p/pliki/11437/FP7-ICT_2011-profile.doc gdzie należy wybrać obszar tematyczny z tegorocznych konkursów ICT, przedstawić swój obszar kompetencji, temat swoich zainteresowań, a także krótko przedstawić pomysł jaki chcieliby zaprezentować na spotkaniach brokerskich.