Urządzenia wielofunkcyjne z obsługą serwisową

Dostawy sukcesywne 

 

Regionalne Centrum Informatyczne(RCI) informuje o podpisaniu umów na dostawy sukcesywne sprzętu drukującego wielofunkcyjnego na zasadach zakupu urządzenia wraz z opłatą za wydruki.

Koniec obowiązywania umowy na rozliczenia: 3 lata od odbioru urządzenia.

Zasady zamawiania:

Jednostka wyrażająca chęć zakupu urządzenia składa do Działu Zamówień Publicznych (DZP) wniosek o wszczęcie procedury przetargowej na zakup usługi druku wraz z zakupem sprzętu podając nr umowy znajdujący się w tabeli poniżej oraz wyszczególnieniem urządzenia wielofunkcyjnego (numer części poniżej bez wydruku strony wystarczy sama część i podany numer umowy).

RCI raz w tygodniu wysyła do dostawcy zapotrzebowanie na dany sprzęt. Firma ma za zadanie przekazanie sprzętu do Państwa w ciągu 5 dni roboczych od dnia zamówienia przez RCI.

Sposób rozliczania:

Krok 1. Zakup urządzenia od firmy wskazanej poniżej – realizuje RCI na podstawie wniosku przekazanego przez DZP. Wraz z urządzeniem zostanie dostarczona do Państwa faktura Vat należy ją opisać wraz z podaniem kodu finansowego i dostarczyć do księgowości pok. 004 w rektoracie  jednostki zamawiającej.

krok 2. Rozliczenia za wydruki – w ramach rozliczenia firma dostarczająca zapewnia serwis eksploatacyjny urządzenia (serwis konserwacyjny raz na 12 miesięcy, naprawa lub wymiana części zepsutych) oraz  dostarcza Państwu wszelkie materiały eksploatacyjne (tonery, bębny, rolki - bez papieru).

krok 3. Zamawianie tonera – jednostka zamawiając toner kontaktuje się z firmą obsługującą dane urządzenie na dane kontaktowe podane poniżej.

krok 4. Usterki i serwis – w razie potrzeby naprawy sprzętu lub jego wymian kontaktujemy się z firmą obsługującą dane urządzenie na dane kontaktowe podane poniżej.

Rozliczenia za kopie będą przychodzić na Państwa adres raz w miesiącu za wszystkie wykonane kopie w okresie rozliczeniowym.

 

Urządzenia:

Część 3. Urządzenie wielofunkcyjne A3 prędkość 25/min  
Model urządzenia: Sharp BP50C26

Specyfikacja techniczna urządzenia:

https://www.sharpshop.pl/bp50c26-p-591.html

Dostawa i obsługa serwisowa: 
FAXIKO Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kopernika 31, 10-513 Olsztyn Marcin Nowakowski tel. 895273488 info@faxiko.pl

umowa: pobierz

Cena zakupu urządzenia8979,00 zł brutto
Cena za wydruk: zł/stronę A4 bruttomono
0,02 zł
kolor:
0,15 zł

Ilość dostępnych urządzeń

Ostateczny termin zamawiania urządzeń do 26.04.2023 lub do wyczerpania zapasów.

15 szt. 
Część 4. Urządzenie wielofunkcyjne A3 prędkość 35/min
Model urządzenia: Sharp BP50C36 

Specyfikacja urządzenia:

https://business.sharpusa.com/Document-Systems/Models/Details/BP-50C36

Dostawa i obsługa serwisowa: 
FAXIKO Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kopernika 31, 10-513 Olsztyn Marcin Nowakowski tel. 895273488 info@faxiko.pl

umowa: pobierz

Cena zakupu urządzenia

12878,10 zł brutto

 

Cena za wydruk: zł/stronę A4 bruttomono
0,02 zł
kolor:
0,15 zł
Ilość dostępnych urządzeń15 szt. 

 

 Poprzednie umowy:


Umowa z Faxiko od 08.08.2023-07.08.2024 na urządzenia A3 25 oraz 35 stron/minutę: pobierz

 

Umowa nr 340/2020/PN/DZP do części nr 1 i 2  - PHU Info Tech 

Umowa nr 343/2020/PN/DZP do części 3 - Mitel

 

Umowa do części nr 1 - RICOH pobierz

Umowa do części nr 2,3,4 - MITEL pobierz

 

Umowa na obsługę serwisową urządzeń pogwarancyjnych w roku 2024 roku. Infotech - pobierz, cennik - pobierz

 

Imformacji udziela:

Ołdakowski Leszek

Regionalne Centrum Informatyczne

Telefon: 895246171

Sprzęt, który nie został ujęty w dostawach sukcesywnych realizowany będzie na dotychczasowych zasadach, w przetargach organizowanych przez Dział Zamówień Publicznych ( w wyznaczonych terminach - info na stronach: DZP)