Urządzenia wielofunkcyjne z obsługą serwisową
Dostawy sukcesywne
Regionalne Centrum Informatyczne(RCI) informuje o podpisaniu umów na dostawy sukcesywne sprzętu drukującego wielofunkcyjnego na zasadach zakupu urządzenia wraz z opłatą za wydruki.
Koniec obowiązywania umowy na rozliczenia: 3 lata od odbioru urządzenia.
Zasady zamawiania:
Jednostka wyrażająca chęć zakupu urządzenia składa do Działu Zamówień Publicznych (DZP) wniosek o wszczęcie procedury przetargowej na zakup usługi druku wraz z zakupem sprzętu podając nr umowy znajdujący się w tabeli poniżej oraz wyszczególnieniem urządzenia wielofunkcyjnego (numer części poniżej bez wydruku strony wystarczy sama część i podany numer umowy).
RCI raz w tygodniu wysyła do dostawcy zapotrzebowanie na dany sprzęt. Firma ma za zadanie przekazanie sprzętu do Państwa w ciągu 5 dni roboczych od dnia zamówienia przez RCI.
Sposób rozliczania:
Krok 1. Zakup urządzenia od firmy wskazanej poniżej – realizuje RCI na podstawie wniosku przekazanego przez DZP. Wraz z urządzeniem zostanie dostarczona do Państwa faktura Vat należy ją opisać wraz z podaniem kodu finansowego i dostarczyć do księgowości pok. 004 w rektoracie jednostki zamawiającej.
krok 2. Rozliczenia za wydruki – w ramach rozliczenia firma dostarczająca zapewnia serwis eksploatacyjny urządzenia (serwis konserwacyjny raz na 12 miesięcy, naprawa lub wymiana części zepsutych) oraz dostarcza Państwu wszelkie materiały eksploatacyjne (tonery, bębny, rolki - bez papieru).
krok 3. Zamawianie tonera – jednostka zamawiając toner kontaktuje się z firmą obsługującą dane urządzenie na dane kontaktowe podane poniżej.
krok 4. Usterki i serwis – w razie potrzeby naprawy sprzętu lub jego wymian kontaktujemy się z firmą obsługującą dane urządzenie na dane kontaktowe podane poniżej.
Rozliczenia za kopie będą przychodzić na Państwa adres raz w miesiącu za wszystkie wykonane kopie w okresie rozliczeniowym.
Urządzenia:
Część 3. Urządzenie wielofunkcyjne A3 prędkość 25/min | ||
Model urządzenia: Sharp BP50C26 | ||
Specyfikacja techniczna urządzenia: | ||
Dostawa i obsługa serwisowa: umowa: pobierz | ||
Cena zakupu urządzenia | 8979,00 zł brutto | |
Cena za wydruk: zł/stronę A4 brutto | mono 0,02 zł | kolor: 0,15 zł |
Ilość dostępnych urządzeń Ostateczny termin zamawiania urządzeń do 26.04.2023 lub do wyczerpania zapasów. | 15 szt. | |
Część 4. Urządzenie wielofunkcyjne A3 prędkość 35/min | ||
Model urządzenia: Sharp BP50C36 | ||
Specyfikacja urządzenia: https://business.sharpusa.com/Document-Systems/Models/Details/BP-50C36 | ||
Dostawa i obsługa serwisowa: umowa: pobierz | ||
Cena zakupu urządzenia | 12878,10 zł brutto
| |
Cena za wydruk: zł/stronę A4 brutto | mono 0,02 zł | kolor: 0,15 zł |
Ilość dostępnych urządzeń | 15 szt. |
Poprzednie umowy:
Umowa z Faxiko od 08.08.2023-07.08.2024 na urządzenia A3 25 oraz 35 stron/minutę: pobierz
Umowa nr 340/2020/PN/DZP do części nr 1 i 2 - PHU Info Tech
Umowa nr 343/2020/PN/DZP do części 3 - Mitel
Umowa do części nr 1 - RICOH pobierz
Umowa do części nr 2,3,4 - MITEL pobierz
Umowa na obsługę serwisową urządzeń pogwarancyjnych w roku 2024 roku. Infotech - pobierz, cennik - pobierz
Imformacji udziela:
Ołdakowski Leszek
Sprzęt, który nie został ujęty w dostawach sukcesywnych realizowany będzie na dotychczasowych zasadach, w przetargach organizowanych przez Dział Zamówień Publicznych ( w wyznaczonych terminach - info na stronach: DZP)