Autorski program szkoleniowy Instytutu Filologii Polskiej UWM i Agencji Wordsmith PR
18 listopada 2015 roku rozpoczęła się pierwsza edycja autorskiego programu Instytutu Filologii Polskiej UWM i agencji public relations Wordsmith PR. PR-ON powstał z myślą o studentach filologii polskiej, dziennikarstwa, marketingu i kierunków pokrewnych, zainteresowanych tematyką komunikacji i public relations. Celem programu jest przybliżenie praktycznej wiedzy z zakresu branży public relations oraz zwiększanie świadomości na temat potrzeby zdobywania praktycznych umiejętności jako uzupełnienia wiedzy teoretycznej.
Przebieg programu:
- 18.11. 2015 r. (środa), 11:30–13:00, aula 30 (Wydział Humanistyczny,
ul. K. Obitza 1) – pierwsze spotkanie szkoleniowe
TEMAT: Public relations na co dzień. Jak planować działania komunikacyjne – wprowadzenie do strategii PR.
- 25.11.2015 r. (środa), 13:15–14:45, Aula Teatralna (Wydział Humanistyczny, ul. K. Obitza 1) – drugie spotkanie szkoleniowe
TEMAT: Strategia PR w praktyce – warsztaty, praca w grupach.
- Ogłoszenie zadania konkursowego
- Czas nadsyłania zgłoszeń: 25.11–9.12.2015 r.
- Ogłoszenie wyników: 11.12.2015 r.
Do udziału w kolejnym etapie programu stażowego zostaną zaproszone dwie osoby – autorzy najlepszych projektów.
- Staż w agencji Wordsmith PR: 14.12.2015 r. – 28.02.2016 r.
Warunki stażu:
- Stała opieka specjalisty ds. PR;
- Zaangażowanie w bieżące działania agencji – praktyczna nauka podstawowych narzędzi PR;
- Program wewnętrznych szkoleń nt. podstaw branży, relacji z mediami, social media, obsługi klienta;
- Udział w szkoleniu zewnętrznym z praw autorskich w Internecie;
- Na zakończenie – certyfikat ukończenia programu PR-ON;
- Możliwość dalszej, odpłatnej współpracy dla najlepszych.
Wymagania:
- Zaangażowanie w wymiarze około 10–15 godzin tygodniowo;
- Indywidualnie ustalony czas pracy, niekolidujący z zajęciami akademickimi;
- Zrealizowanie 120 godz. stażu w maksymalnym czasie 10 tygodni.
http://www.uwm.edu.pl/polonistyka/index.php?option=com_content&view=article&id=2389&catid=152&Itemid=77#sigFreeId7ba4317c55