• Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Ogłoszenia

Informacja

Szanowni Studenci Instytutu Historii UWM,

wszystkich Państwa, którzy mają pytania dotyczące przebiegu zajęć, form zaliczeń zajęć , przebiegu sesji egzaminacyjnej oraz egzaminów dyplomowych i praktyk w semestrze letnim roku akademickiego 2019/20 zapraszam do spotkania w zespole „dr hab. Anna Pytasz-Kołodziejczyk KONSULTACJE” w każdą środę w godz. 10.00-11.30.

Kod do zespołu:

icl1x1t

Link do zespołu:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a72a0bc9704484a7481fcaec19c19f926%40thread.tacv2/conversations?groupId=9cbfb2b9-315a-406f-aadd-88f17f9a611e&tenantId=258bd77a-7bbb-44db-855d-0833ab813c1b

 

dr hab. Anna Pytasz-Kołodziejczyk

Koordynator ds. dydaktyki w Instytucie Historii UWM

Ogłoszenie

Szanowni Państwo wykłady z Ochrony własności intelektualnej odbywały się będą według poniższej specyfikacji:                     

„OWI ZLECONY STUDIA NIESTACJONARNE II, 10 MAJA 2020 GODZ. 17.15-18.45

OWI ZLECONY STUDIA NIESTACJONARNE I, 10 MAJA 2020 GODZ. 15.30-17.00

OWI ZLECONY STUDIA STACJONARNE I, 8 MAJA 2020, GODZ. 9.30-11.00

OWI zlecony studia stacjonarne II, 8 maja 2020, godz. 11.30-13.00

https://moodle.uwm.edu.pl/moodle/course/index.php?categoryid=1732

STUDENCI ZAPISUJĄ SIĘ SAMODZIELNIE poprzez moodle, w wybranym
terminie. Zajęcia realizowane są w Katedrze Postępowania Cywilnego.

W przypadku jakichkolwiek pytań - tel. kontaktowy dr. J. Akińcza
794954321"

Ogłoszenie

Konsultacje dr Grzegorza Kały odbywają się w formie chatu na platformie edukacyjnej „moodle” w każdy poniedziałek i wtorek w godz. 12.00-13.30. Można także się skontaktować za pośrednictwem adresu mailowego: box707@poczta.fm

Ogłoszenie ws. zaliczenia praktyk zawodowych

Szanowni Studenci,

informuję, iż dokumentację poświadczającą odbycie praktyk zawodowych można składać w sekretariacie Instytutu Historii UWM w godzinach i dniach pracy sekretariatu (dokumentacja będzie do odbioru po upływie siedmiu dni od złożenia) lub nadsyłać skan dokumentacji na adres mailowy (wówczas po wznowieniu funkcjonowania UWM w normalnym trybie, należy dostarczyć dokumentację do podpisu do sekretariatu IH UWM):

anna.kolodziejczyk@uwm.edu.pl

Przypominam o obowiązku dostarczenia ww. dokumentacji również do odpowiednich jednostek Wydziału Humanistycznego.

dr hab. Anna Pytasz-Kołodziejczyk

Ogłoszenie

Szanowni Państwo,
wobec konieczności pracy zdalnej również w odniesieniu do konsultacji podaję Państwu kod aktywacyjny do grupy "dr hab. Izabela Lewandowska, prof. UWM KONSULTACJE"
cjqvv8m
oraz link do grupy
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a89a5961e52ad4621b8796992842cc8eb%40thread.tacv2/conversations?groupId=fc8d1f2c-f144-4994-b482-62c385c33e73&tenantId=258bd77a-7bbb-44db-855d-0833ab813c1b

Konsultacje odbywały się będą w terminach:

wtorek 11.00-13.00
czwartek 10.30-11.30.


Ogłoszenie

 Szanowni Państwo,

w związku z nauczaniem online poprzez system Microsoft Office 365 informuję o możliwości zalogowania się do grupy – KONSULTACJE dr hab. Dariusz Radziwiłłowicz.

link:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a7ce3eff7fbfe4ad58e60c34b5755a7dd%40thread.tacv2/conversations?groupId=abb95963-d199-438c-b65b-7b4fc939ac3a&tenantId=258bd77a-7bbb-44db-855d-0833ab813c1b

kod konsultacji uo8pmre

dyżur: poniedziałek: 14.30-15.00; wtorek 11.30 - 13.00 Gdybyście Państwo chcieli się skontaktować, najlepiej proszę wysłać wcześniej mail na adres dariusz.radziwillowicz@uwm.edu.pl Ponadto obowiązują dotychczasowe kanały łączności.

Z poważaniem.

Dariusz Radziwiłłowicz

Ogłoszenie

Szanowni Państwo,
w związku z nauczaniem online poprzez system Microsoft Office 365 informuję o możliwości zalogowania się do grupy – Dyżur.
link:
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ae71ecc2342de4370a448eb2c660148dd%40thread.tacv2/conversations?groupId=cd4c5f4c-dad1-4005-91e9-5e5a2658dc0a&tenantId=258bd77a-7bbb-44db-855d-0833ab813c1b
kod:
glgh410
dyżur: poniedziałek: 16.30-18.00.
Gorąca prośba: Gdybyście Państwo chcieli się skontaktować, najlepiej proszę wysłać wcześniej mail na adres grzegorz.jasinski@uwm.edu.pl z informacją o chęci lub potrzebie rozmowy, abym w czasie dyżuru nie siedział i nie patrzył się bezmyślnie w ekran w oczekiwaniu na ewentualny kontakt. Z góry serdecznie dziękuję. Naturalnie, ponieważ władza próbuje zmusić nas do niemal 24-godzinnego siedzenia w domu, mogę także połączyć się, po uprzednim ustaleniu, w innym terminie.
Z poważaniem.
Grzegorz Jasiński

Ogłoszenie

Konsultacje dr. hab. Mirona Wolnego, prof. UWM w czasie rzeczywistym (godziny bez zmian) pod linkiem:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a764d0cd8647b439d85c4792045b21f3d%40thread.tacv2/conversations?groupId=37689171-cdcc-41f3-9239-f0ae66c7f41d&tenantId=258bd77a-7bbb-44db-855d-0833ab813c1b

Ogłoszenie

Konsultacje Małgorzaty Chudzikowskiej-Wołoszyn odbywają się w dniach:
wtorek (9.00-10.30)
środa (9.45-11.15)
Po zalogowaniu się do aplikacji Microsoft Teams, proszę dołączyć do zespołu: Małgorzata Chudzikowska-Wołoszyn - konsultacje. Kod do przedmiotu:
umprk66.

Pozdrawiam
M. Chudzikowska-Wołoszyn

Ogłoszenie

Translatorium z języka łacińskiego dla studentów Historii I r. II st. odbywać się będzie od dnia 14.04.2020 r. we wtorki godz. 11.30-13.00.

Konsultacje dr Małgorzaty Chudzikowskiej-Wołoszyn odbywają się we wtorki: 9.00-10.30 oraz w środy: 9.45-11.15.

Ogłoszenie

Szanowni Państwo,
wobec konieczności pracy zdalnej również w odniesieniu do konsultacji podaję Państwu kod aktywacyjny do grupy "dr hab. Anna Pytasz-Kołodziejczyk KONSULTACJE"
icl1x1t
oraz link do grupy
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a72a0bc9704484a7481fcaec19c19f926%40thread.tacv2/conversations?groupId=9cbfb2b9-315a-406f-aadd-88f17f9a611e&tenantId=258bd77a-7bbb-44db-855d-0833ab813c1b

Konsultacje odbywały się będą zgodnie z ich planem na ten semestr
wtorek 9.30-11.00
środa 10.00-11.30.

W tym czasie będę uruchamiać spotkanie. Na początek włączę kamerkę, a jeśli nikt się nie będzie z Państwa aktywizował do rozmowy przez czas konsultacji włączony będzie czat i głośnik. Proszę się odezwać jeśli ktoś będzie chciał z Państwa porozmawiać lub rozpocząć czat wpisując wiadomość (to dla tych z Państwa, którzy nie mają innej możliwości udziału w spotkaniu).

Pozdrawiam serdecznie
Anna Pytasz-Kołodziejczyk

Ogłoszenie

Szanowni Państwo

Konsultacje  (w tej formie)

Wtorek (godz. 16.30-18); środa 14-15. W innych godzinach proszę poinformować sms na numer telefonu 792183010 i połączymy się

Pozdrawiam

Norbert Kasparek

link:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a11b52f1855be4f508b6d8987df5204fc%40thread.tacv2/conversations?groupId=d336e733-d071-4b54-938e-81b39eba199d&tenantId=258bd77a-7bbb-44db-855d-0833ab813c1b


Uwaga!

W związku z przerwą w zajęciach dydaktycznych dotychczasowe terminy Etykiety w semestrze letnim 2019-2020 ulegają zawieszeniu.

Od 1.10.2019 aktualny harmonogram wykładów z Etykiety będzie widoczny na stronie internetowej Instytutu Historii w  zakładce ETYKIETA HARMONOGRAM.
Będą to informacje dla studentów, którzy nie uczestniczyli w wykładach ze swoją grupą.

 


Instytut Historii
. ul. Kurta Obitza 1
10-725 Olsztyn
tel.: 89 524 64 40
tel./fax 89 527 36 12 historia.human@uwm.edu.pl