Rada Wydziałowa Samorządu Studenckiego Wydziału Geodezji i Gospodarki Przestrzennej

UWM w Olsztynie

Księga Gości
Wszystkich wpisów - 760

Gość
2022-07-28  ~  14:53


Dentysta dziecięcy Katowice Stworzyliśmy gabinet dentystyczny dla najmłodszych pacjentów w Katowicach z chęcią stworzenia miejsca, w którym leczymy zęby bez stresu. Klinika wyposażona jest w lekarzy, asystentkę oraz aparat rentgenowski odpowiedni dla dzieci. Nasza klinika została zaprojektowana tak, aby wizyty były łatwiejsze i przyjemniejsze dla dzieci i ich rodziców.

Skąd: Katowice

NPq1yb45@niepodam.pl 

Zdrowie
2022-07-28  ~  14:51


Starzenie się jest problemem dla wielu osób. O ile kiedyś można było bez problemu uprawiać jogging, o tyle w wieku 40 lat szybko osiągamy swoje granice. Wiele osób czuje wtedy, że ich mięśnie się rozpadają, a na biodrach gromadzą się kilogramy. Jest coś, co można z tym zrobić. Szczególnie w wieku 40 lat ważne jest, aby ćwiczyć. "Z wystarczającą ilością ćwiczeń, możesz pozostać 40 przez 20 lat", mówi prof. dr Ingo Froböse, szef Centrum Zdrowia poprzez Sport i Ćwiczenia na niemieckim Uniwersytecie Sportowym w Kolonii. Aktywność sportowa to prawdziwa fontanna młodości - mówi. Ekspertka od fitnessu wyjaśnia, jak zachować dobrą kondycję: - Zdobądź wystarczającą ilość ćwiczeń: Regularne ćwiczenia są ważne - zdanie, które często słyszysz, ale które mimo wszystko jest często ignorowane. Wraz z rosnącym wiekiem należy traktować ją tym bardziej poważnie. Z roku na rok metabolizm spowalnia, masa kostna zaczyna się kurczyć, a muskulatura również stale się pogarsza. Jeśli nie podejmiesz środków zaradczych. Jeśli jesteś wystarczająco aktywny, zachowujesz młodość swojego ciała. Wystarczą dwie do trzech sesji sportów wytrzymałościowych w tygodniu, najlepiej w połączeniu z niewielkim treningiem siłowym.

adrian.kol@interia.pl 

Czarek
2022-07-28  ~  14:25


Nikt nie może uniknąć starzenia się: nawet najpiękniejsze gwiazdy filmowe w końcu dostają zmarszczek i muszą znosić zwiotczałe i mniej zdefiniowane ciało. Niektórym oznakom starzenia można przeciwdziałać, a przynajmniej je ograniczyć. Jeszcze ważniejsze od wyglądu jest jednak zachowanie sprawności fizycznej. Szczególnie kobiety często zastanawiają się, w jakim wieku starzeją się najbardziej. Nie ma dokładnej odpowiedzi na to pytanie. Pewne jest jednak to, że zdrowe odżywianie, ćwiczenia, budowanie mięśni i ogólnie zdrowy tryb życia spowalniają starzenie się. Od chorób serca po demencję - lista chorób związanych z wiekiem, które często są spowodowane brakiem aktywności fizycznej, jest długa. Jest jednak coś, co można z tym zrobić: Zacznij aktywnie robić coś dla swojego zdrowia i kondycji już teraz i korzystaj z tego na starość. Zastosuj się do naszych pięciu wskazówek - będziesz się lepiej ruszać, lepiej czuć i lepiej starzeć. Dzięki temu zachowasz zdrowie i aktywność do późnej starości.

czarek.lepicki@o2.pl 

Klara
2022-07-28  ~  14:15


Ludzie, którzy prowadzą aktywny tryb życia, uprawiają sport regularnie, ponieważ czerpią z tego przyjemność i sprawia im to satysfakcję. Aktywność fizyczna staje się integralną częścią ich ogólnego samopoczucia. Ćwiczenia stają się hobby, które wprowadza ich w kontakt z podobnie myślącymi ludźmi i pozwala stać się częścią społeczności. Osoby prowadzące aktywny tryb życia często zwracają większą uwagę na inne obszary swojego życia, takie jak odżywianie, sen i samoopieka. Aktywność fizyczna zwiększa wydzielanie endorfin i sprawia, że czujesz się spełniony. Każdy trening to małe wyzwanie i mały sukces. Możesz być z siebie dumna! Dla wielu osób regularne ćwiczenia zwiększają również wiarę we własne możliwości. Ponieważ nasze ciała są niesamowicie złożone, regularny trening niekoniecznie prowadzi do zmiany sylwetki. Na przykład, niektórzy ludzie nigdy nie będą mieli zdefiniowanego sześciopaku, niezależnie od tego, jak bardzo są sprawni. Jedną z rzeczy, którą trening promuje jako styl życia jest Body Neutrality. Dla wielu jest ona bardziej przystępna emocjonalnie niż Body Positivity. Zawodnicy Body Neutral postrzegają fitness wyłącznie jako to, co dzieje się w ciele, a nie to, co robi z naszym wyglądem. Cenią sobie zdolność organizmu do funkcjonowania, a nie to jak wygląda. Osoby, które postrzegają swoje ciało neutralnie, mają również tendencję do wartościowania anatomii fizycznej. W dzisiejszym świecie, gdzie ćwiczenia są narzędziem z wyboru, aby kształtować swoje ciało zgodnie z nierealistycznymi ideałami piękna, Body Neutrality może przekształcić wymagające treningi w przyjemną aktywność fizyczną.

klara.doner@wp.pl 

Oliwka
2022-07-28  ~  14:10


Nie trzeba codziennie uprawiać sport wytrzymałościowy, bo 30 minut ćwiczeń dziennie już wystarczy. Ćwiczenia są często postrzegane jako obciążenie, bo wydaje się, że i tak nie ma na nie czasu. Pomaga jednak podkręcić metabolizm, a dodatkowo wrażenia są przetwarzane. Nawet spacer lub przejażdżka rowerowa trwająca 30 minut jest już satysfakcjonująca dla umysłu i ciała. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby wydłużyć zajęcia do 60 minut lub dłużej. Ważne jest tylko, aby robić to codziennie. Innym ważnym wskaźnikiem jest wykonywanie co najmniej 10 000 kroków dziennie, co od zawsze zalecają lekarze. Mogą w tym pomóc aplikacje do liczenia kroków. Jeśli poruszanie się nie jest możliwe ze względu na wiek lub inne czynniki, wówczas należy zakupić skuter elektryczny, gdyż zapewnia on mobilność w życiu codziennym. W codziennym życiu ważne jest, aby pić wystarczająco dużo. Jest to często pomijane. Według Polskiego Towarzystwa Żywieniowego każdy powinien wypić co najmniej 1,5 litra. Jeśli uprawia się sport lub temperatura wzrasta, to powinno to być około trzech litrów. Dodatkowo należy wziąć pod uwagę to, jak się je. Jeśli posiłki są przyjmowane podczas oglądania telewizji, to nie ma koncentracji. Posiłki powinny być zawsze spożywane świadomie, ponieważ dzięki temu łatwiej jest zrozumieć, kiedy jest się naprawdę najedzonym.

oliwka.merel@gmail.com 

Konrad
2022-07-28  ~  14:03


Bardzo dziękuję za ciekawe informacje na temat zdrowia. Wymieniasz kompleksowo to, czego wszyscy potrzebujemy dla naszego zdrowia lub co jest dla nas dobre. Moim ulubionym tematem dotyczącym zdrowia są ćwiczenia i odżywianie. Dla mnie na przykład szczególnym doświadczeniem jest obserwowanie małych dzieci, kiedy odkrywają swój mały świat. Ich pęd do ruchu wydaje się niezmącony, nawet jeśli upadają kilka razy. Pragnienie ruchu wydaje się nam nieodłączne, choćby dlatego, że jesteśmy ciekawi. Zauważalne jest również, że dzieci nie wychodzą na spacer, to jest po prostu zbyt nudne. Nie, dzieci chodzą, to ich normalny sposób lokomocji, a radość z ruchu napędza je, utrzymuje w zdrowiu i wzmacnia ich system odpornościowy. Jednocześnie przebywają na świeżym powietrzu, ich płuca są wypełnione tlenem, serce bije mocno, ścięgna i mięśnie są wzmocnione, a uczucia szczęścia rozprzestrzeniają się. Całe ciało woła: "Więcej ćwiczeń, ćwiczenia utrzymują mnie w zdrowiu". Nieco starsi odkrywamy "korzyści" płynące z komfortu. Jeśli chodzi o rowery, to musi to być ebike, wystarczy, że auto będzie sportowe. Wielu z nas traci radość i chęć do zdrowego ruchu, niektórzy wręcz wycofują się w wirtualne światy. Nic jednak nie daje nam tego, co robi dla nas ćwiczenie w wolnej przyrodzie i zdrowym powietrzu. Oddychamy z ulgą, czujemy się wyzwoleni i "schodzimy nieco". Jeśli mamy szczęście znać kilka ustronnych miejsc w pięknej okolicy, są one dla nas jak miejsca siły. Pomagają przywrócić równowagę naszym myślom i duszy.

Skąd: Gdynia

kondrad.wojnik@wp.pl 

Amelia
2022-07-28  ~  13:58


Czym byłby człowiek bez ruchu? Poruszamy się już w łonie matki. Tylko dzięki ruchowi nasz organizm funkcjonuje prawidłowo. Wszyscy znamy powiedzenie "toczący się kamień nie zbiera mchu" i jest ono naprawdę prawdziwe. Właściwie to nie ma znaczenia kiedy, gdzie i jak się przeprowadzasz. Gospodyni domowa i matka może z łatwością wykonać codzienną porcję ćwiczeń podczas sprzątania, odkurzania, mycia okien i zabawy z dziećmi. Zapracowany pracownik biurowy może wysiąść z autobusu przystanek lub dwa wcześniej i przespacerować się do pracy. Jeśli spędzasz dużo czasu w samochodzie lub w samolocie, możesz uzyskać minimalną ilość ćwiczeń wchodząc po schodach; chodź również w górę i w dół podczas rozmowy przez telefon, zamiast siedzieć w fotelu. Jest wiele małych, codziennych trików, które pozwalają się ruszyć. I oczywiście każdy może wybrać coś, co mu odpowiada: jogging lub tenis, pływanie lub golf, wędrówki lub joga, spacer z psem. Możliwości są niemal nieograniczone, a wymówki praktycznie nie istnieją. Obserwuj dzieci, one są zawsze w ruchu i bierz od nich wskazówki! Poziom adrenaliny wzrośnie i przyczyni się do lepszego samopoczucia.

amelia.orlowa@wp.pl 

Kamila
2022-07-28  ~  13:50


Do tej pory stało się już oczywiste, że większość z nas zwraca uwagę na odżywianie. Zaczyna się to już w wieku niemowlęcym, gdy świadome zdrowia matki prawidłowo karmią swoje niemowlęta i dzieci. Oznacza to przede wszystkim zbilansowane posiłki składające się z pokarmów jak najbardziej naturalnych. Wiele matek karmi dziś swoje dzieci piersią dłużej, a badania pokazują, że takie dzieci rozwijają się lepiej i szybciej. Jeśli masz dziecko w wieku szkolnym, z pewnością zadbasz o to, by jego przekąska na przerwie nie składała się z pączków, słodyczy i coli, ale z produktów pełnoziarnistych i owoców. Stworzy to fundament pod późniejszą świadomość żywieniową. A to oznacza jak najwięcej owoców i warzyw, produkty zwierzęce tylko z hodowli na wolnym wybiegu i prawie żadnych "szybkich" posiłków, które są już prefabrykowane lub pochodzą z torebki. Mówi się, że gotowanie jest "w", zabawa i najmądrzejszy sposób, aby uzyskać i utrzymać zdrowie. Bardzo ważną kwestią jeśli chodzi o odżywianie jest to, że nigdy nie należy jeść "z ręki", czyli szybko zjeść bułkę czekając na tramwaj lub jadąc samochodem. Zdrowy posiłek zawsze spożywamy siedząc przy stole, w ciszy i spokoju, a jeśli to możliwe, to jednocześnie. To jedna z najważniejszych podstawowych zasad zdrowego trawienia i doskonały początek drogi do intuicyjnego odżywiania, dzięki któremu na nowo uczysz się słuchać swojego ciała.

kamila.worek@onet.pl 

Roberto
2022-07-28  ~  13:45


Ćwiczenia oczyszczają umysł, podkręcają metabolizm i wzmacniają nasz system odpornościowy, zwłaszcza na świeżym powietrzu: wystarczy nawet 30-minutowa przejażdżka rowerem lub codzienny spacer, aby utrzymać ciało i umysł w dobrej formie. Jeśli chcesz więcej, możesz oczywiście jeździć na rowerze dłużej. Nie tylko będziesz czuł się zmęczony następnego dnia, jeśli nie miałeś wystarczająco dużo snu, ale w dłuższej perspektywie twoje ciało będzie bardziej podatne na choroby. Masz również większe szanse na utratę wagi, jeśli dostajesz wystarczająco dużo snu - od siedmiu do dziewięciu godzin. To właściwie dość proste, ale wszyscy od czasu do czasu stwierdzamy, że nie pijemy wystarczająco dużo. Według Niemieckiego Towarzystwa Żywieniowego należy wypijać co najmniej 1,5 litra dziennie. Jeśli uprawiasz sport lub jest Ci szczególnie gorąco, zaleca się nawet 3 litry.

robert.alter@interia.pl 

Arleta
2022-07-28  ~  13:29


Zdrowy tryb życia nie oznacza, że automatycznie trzeba zrezygnować ze wszystkich dobrych rzeczy w życiu. Jeżeli dbasz o swoje zdrowie na całego, możesz sobie pobłażać bez wyrzutów sumienia. Zdrowie ma różne znaczenia i jest czymś znacznie więcej niż tylko przeciwieństwem choroby. Zdrowie jest ściśle związane z jakością Twojego życia. Prowadzenie zdrowego życia oznacza dbanie zarówno o ciało jak i umysł, wewnątrz i na zewnątrz. Możliwości na zdrowsze życie jest wiele. Możesz spróbować poprzez odżywianie, uaktywnić swój styl życia, popracować nad swoim sposobem myślenia i zadbać o to, by oprócz nieuniknionego stresu regularnie robić coś dla swojego relaksu. Zdrowy tryb życia nie oznacza, że musisz zrezygnować ze wszystkiego, co sprawia Ci przyjemność. Ważne jest dla nas, abyś nie próbował obsesyjnie wdrażać wszystkich wskazówek naraz, ale po prostu próbował nowych rzeczy i odkrył, co ci odpowiada.

Skąd: Mińsk Mazowiecki

arleta@gmail.com 
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 »