Nowy serwis rekrutacyjny

Zmień rozmiar tekstu

rekrutacja
Chcesz studiować na UWM, ale nie wybrałeś jeszcze kierunku? Chcesz zapoznać się z zasadami rekrutacji lub dowiedzieć się czegoś o Kortowie? Teraz wszystkie przydatne informacje możesz znaleźć na jednej stronie.

rekrutacja.uwm   >>>

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski specjalnie z myślą o przyszłych studentach uruchomił nowy serwis dla kandydatów, w którym znajdują się wszystkie najważniejsze informacje o uczelni. Strona jest dynamiczna, nowoczesna, typu one-page i wykorzystuje najnowsze trendy w tworzeniu stron internetowych. To świetna alternatywa dla rozbudowanych serwisów. Koniec z długimi tekstami, zbędnymi zakładkami oraz mnóstwem odsyłaczy i linków. Treści ujęte są hasłowo, bez urzędowego, oficjalnego stylu. Wszystko znajduje się na jednej stronie, łącznie z dużymi zdjęciami pokazującymi piękno kampusu uniwersyteckiego. Poza świetnym wyglądem jest intuicyjna, bardzo przyjazna, łatwa w obsłudze i co najważniejsze – do wykorzystania na urządzeniach mobilnych – tabletach i smartfonach. Bardzo szybko można przescrollować stronę i odszukać to, co jest potrzebne. Ponadto jej zaletą jest brak ograniczeń, dzięki czemu cały czas będzie się rozwijać i dostosowywać do potrzeb młodych ludzi.

Na stronie rekrutacja.uwm.edu.pl, drogi kandydacie, znajdziesz wykaz wszystkich wydziałów i kierunków, które oferuje Uniwersytet Warmińsko-Mazurski. Będziesz mógł zapoznać się z zasadami rekrutacji, a także przejść ją krok po kroku z pracownikami uczelni, dzięki zamieszczonemu filmowi. Jeśli jesteś spoza Olsztyna i nie znasz Kortowa, nic się nie martw. Ze strony dowiesz się m.in. jak funkcjonuje komunikacja miejska, gdzie zjeść, jaki akademik wybrać i gdzie znajduje się Biblioteka Uniwersytecka. Znajdziesz również informacje co poza nauką oferuje UWM. Jesteś pasjonatem sztuki, motoryzacji, fotografii czy żeglarstwa, to wybierz UWM. Jest to świetne miejsce zarówno do studiowania, jak i realizowania swoich pasji. Umożliwiają to kluby studenckie zrzeszone w Akademickim Centrum Kultury. Kortowo ma także wspaniałe warunki do uprawiania sportu, rekreacji i wypoczynku. Ma wiele pięknych obiektów sportowych. Jest tu stadion lekkoatletyczny z nawierzchnią tartanową, ośrodek jeździecki, hala widowiskowo-sportowa, przystań żeglarska, pływalnia uniwersytecka, korty tenisowe.

W nowym serwisie nie mogło zabraknąć informacji o największym święcie studentów, czyli juwenaliach. Obejrzyj filmy z Kortowiady przygotowane przez TV Kortowo, a przekonasz się, że najlepsze juwenalia w całej Polsce organizowane są właśnie na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim!
Stronę http://rekrutacja.uwm.edu.pl/ przygotowali pracownicy Biura Mediów i Promocji UWM przy współpracy z Biurem ds. Studenckich. Biuro stara się udoskonalać technikę targetowania behawioralanego, tak aby trafiać z ofertą Uniwersytetu "w punkt", czyli do naszych potencjalnych studentów.

- Nowy serwis, to jedno z wielu rozpoczętych w tym roku działań Biura Mediów i Promocji skierowanych do przyszłych studentów. Staramy się stosować różnorodne formy - mixed media - łącząc tradycyjne działania promocyjne z ich nową interaktywną odsłoną. Są to m.in. artykuły, przewodniki, aplikacje, ściągawki, filmy instruktażowe. W samym kwietniu zrealizowaliśmy kilka kampanii kontekstowych. Na maj, czerwiec oraz czas rekrutacji przygotowane są kolejne. Stosujemy też inne formy content marketingu, jak teledyski, memy, czy zdjęcia własne i nadsyłane, które przykuwają uwagę do UWM, ale też mogą bawić lub dostarczać rozrywki – wyjaśnia Wioletta Ustyjańczuk, kierowniczka Biura Mediów i Promocji UWM.

UWM kładzie duży nacisk na jak najlepsze dotarcie do kandydatów na studia. Prowadzi kampanie kontekstowe na wszystkich portalach społecznościowych - Facebooku, Instagramie, Tweeterze, Youtube, Google Plus, stronach internetowych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, a także TV Kortowo, Radiu UWM FM, Wiadomościach Uniwersyteckich w formie drukowanej i elektronicznej.

- Dzięki temu, dotarliśmy już do setek tysięcy odbiorców. Potwierdzają to m.in. raporty Google Adwords i statystyki portali społecznościowych. Warto podkreślić, że wszystkie te działania trafiają do określonej grupy społecznej – niektóre do osób w wieku np. 15-25 lat, inne obejmują także rodziców ewentualnych kandydatów na studia. Aby zainteresować młodzież, należy przede wszystkim dopasować treść do odbiorców - infografika jest znacznie atrakcyjniejszą formą dla młodych odbiorców. Nie bazujemy już tylko na typowych sloganach reklamowych i proponowaniu oferty, ale na budowaniu relacji pomiędzy uczelnią a potencjalnym studentem. Zwykła ulotka z hasłem już nie wystarczy – dodaje W. Ustyjańczuk.

Sylwia Zadworna

w kategorii