Umowy sukcesywne - Dostawy

Dostawa odczynników chemicznych

  • Dostawa odczynników chemicznych - A&A Biotechnology

    Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu  Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

    Okres obowiązywania umowy
    od 10/08/2018 do 09/08/2019
    Podmiot realizujący umowę
    A&A Biotechnology S.C.
    ul. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia
    Dane kontaktowe

    tel: +48 58 698 21 94

    fax: +48 58 622 85 78

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 10.08.2018 r.  do dnia 09.08.2019 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą ciągu maksymalnie 21 dni od momentu złożenia zamówienia;

    2.2.zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

           2.2.1  faxu na  numer: 58 622 85 78 lub;

           2.2.2. e-mail na adres: justyna.ostrowska@aabiot.com lub;

           2.2.3. zakładając konto na stronie: www.aabiot.com

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane faxem, e-mailem lub poprzez stronę internetową Wykonawcy.

    2. Jeśli w chwili złożenia zamówienia sprzedaż przedmiotu umowy objęta jest promocją, ofertą specjalną lub rabatem, Sprzedawca zobowiązuje się do sprzedaży zamawianego przedmiotu umowy zgodnie z ceną obowiązująca w chwili złożenia zamówienia bez doliczania dodatkowych kosztów za transport do miejsca wskazanego przez jednostkę zamawiającą o ile zamawiająca jednostka organizacyjna powoła się na daną promocję w swoim zamówieniu.

    3.Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 445/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

     

     

    Załączniki
  • Dostawa odczynników chemicznych - ABO Sp. z o.o.

    Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu  Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 04/06/2018 do 03/06/2019
    Podmiot realizujący umowę
    ABO Sp. z o.o.
    ul. J. Chociszewskiego 4, 80-376 Gdańsk
    Dane kontaktowe

     fax: +48 58 520 33 80

    e-mail: abo@abo.com.pl

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 04.06.2018 r.  do dnia 03.06.2019 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą ciągu maksymalnie 20 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia;

    2.2.zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

           2.2.1  faxu na  numer: 58 520 33 80 lub;

           2.2.2. e-mail na adres: abo@abo.com.pl lub;

           2.2.3. zakładając konto na stronie: www.abo.com.pl

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane faxem, e-mailem lub poprzez stronę internetową Wykonawcy.

    2. Jeśli w chwili złożenia zamówienia sprzedaż przedmiotu umowy objęta jest promocją, ofertą specjalną lub rabatem, Sprzedawca zobowiązuje się do sprzedaży zamawianego przedmiotu umowy zgodnie z ceną obowiązująca w chwili złożenia zamówienia bez doliczania dodatkowych kosztów za transport do miejsca wskazanego przez jednostkę zamawiającą o ile zamawiająca jednostka organizacyjna powoła się na daną promocję w swoim zamówieniu.

    3.Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 298/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

     

     

     
    Załączniki
  • Dostawa odczynników chemicznych - Q4Lab Sp. z o.o.

    Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 29/03/2019 do 28/03/2020
    Podmiot realizujący umowę
    Q4Lab Sp. z o.o.
    ul. Kątna 17, 00-703 Warszawa
    Dane kontaktowe

    tel. 22 349 60 33

    adres e-mail: q4lab@q4lab.com.pl

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 29.03.2019 r.  do dnia 28.03.2020 r. lub do wyczerpania  kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą w ciągu maksymalnie 15 dni od momentu złożenia zamówienia;

    2.2. zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

           2.2.1.  strony www: www.q4lab.com.pl ;

           2.2.2.   faxu na  numer: 22 349 60 33 lub

           2.2.3.   e-mail na adres: q4lab@q4lab.com.pl

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane.

              2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 159/2019/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki
  • Dostawa odczynników chemicznych oraz plastików laboratoryjnych - BLIRT S.A.

    Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych oraz plastików laboratoryjnych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

    Okres obowiązywania umowy
    od 20/06/2018 do 19/06/2019
    Podmiot realizujący umowę
    BLIRT SA
    ul. Trzy Lipy 3/1.38, 80-172 Gdańsk
    Dane kontaktowe

    tel: +48 58 739 61 50

    fax: +48 58 739 61 51

    adres strony internetowej: www.dnagdansk.com

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 20.06.2018 r.  do dnia 19.06.2019 r. lub do wyczerpania  kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia;

    2.2. zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

           2.2.1  faxu na  numer: 58 322 07 49 lub;

           2.2.2. e-mail na adres: info@dnagdansk.com

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane faxem lub elektronicznie za pośrednictwem e-mail.

              2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 328/2018/PN/DZP, celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

     

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna odczynników - LIFE TECHNOLOGIES Sp. z o.o.

    Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych producenta Thermo Fisher Scientific do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu  Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

    Okres obowiązywania umowy
    od 01/10/2018 do 30/09/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Life Technologies Polska Sp. z o.o.
    ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa
    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 01.10.2018 r.  do dnia 30.09.2019 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą ciągu maksymalnie 25 dni od momentu złożenia zamówienia;

    2.2.zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

           2.2.1  faxu na  numer: 22 485 39 83 lub;

           2.2.2. e-mail na adres: plorders@thermofisher.com lub;

           2.2.3. zakładając konto na stronie: www.thermofisher.com

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane faxem, e-mailem lub poprzez stronę internetową Wykonawcy.

    2. Jeśli w chwili złożenia zamówienia sprzedaż przedmiotu umowy objęta jest promocją, ofertą specjalną lub rabatem, Sprzedawca zobowiązuje się do sprzedaży zamawianego przedmiotu umowy zgodnie z ceną obowiązująca w chwili złożenia zamówienia bez doliczania dodatkowych kosztów za transport do miejsca wskazanego przez jednostkę zamawiającą o ile zamawiająca jednostka organizacyjna powoła się na daną promocję w swoim zamówieniu.

    3.Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 356/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

     

     

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna odczynników od firmy MERCK Sp. z o.o.

    Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu  Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 22/03/2019 do 21/03/2020
    Podmiot realizujący umowę
    MERCK sp.zo.o.
    ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa
    Dane kontaktowe

    Realizacja zamówień:

    e-mail: monika.rogala@merckgroup.com

    tel. 22 53 59 775

    Doradztwo merytoryczne:
    e-mail: barbara.piotrowska@merckgroup.com

    tel. +482 53 59 721  668 42 08 59

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 22.03.2019 r.  do dnia 21.03.2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą ciągu 10 dni od momentu złożenia zamówienia;

    2.2. poszczególne jednostki organizacyjne składają zapotrzebowanie za pośrednictwem: e-mail na adres: monika.rogala@merckgroup.com 

    lub zakładając konto na stronie: www.merck.pl

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów na wskazane powyżej odczynniki nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane poprzez wysłanie e-mail na adres podany powyżej.

      2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 146/2019/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna odczynników od firmy SIGMA ALDRICH Sp. z o.o.

    Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu  Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

     

    Okres obowiązywania umowy
    od 30/11/2018 do 29/11/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Sigma-Aldrich Sp. z o.o.
    ul. Szelągowska 30, 61-626 Poznań
    Dane kontaktowe


    Fax:61 639 38 37

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 30.11.2018 r.  do dnia 29.11.2019 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

        2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą w ciągu maksymalnie 5 dni od momentu złożenia zamówienia;

        2.2. zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

               2.2.1  faxu na  numer: 61 639 38 37 lub;

               2.2.2. e-mail na adres:  zamowienia@merckgroup.com

               2.2.3. zakładając konto na stronie: www.sigma-aldrich.com (aby założyć/ aktywować konto prosimy kontaktować się z Przedstawicielem Wykonawcy).

     

            

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane faxem, e-mailem.

              2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 704/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

              3.  Przedstawiciel Wykonawcy: dr inż. Barbara Piotrowska-Account Manager (barbara.piotrowska@merckgroup.com) - Merck Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 142 B, 02-305 Warszawa, telefon komórkowy: +48  668 420 859,  www www.sigmaaldrich.com/poland/promo/promocje.html

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych - BIOKOM Baka, Olszewski Spółka Jawna.

    Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 21/12/2018 do 20/12/2019
    Podmiot realizujący umowę
    BIOKOM Baka Olszewski Spółka Jawna
    ul. Wspólna 3, 05-090 Janki
    Dane kontaktowe

    tel. 22 720 71 40, adres e-mail: info@biokom.com.pl

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 21.12.2018 r.  do dnia 20.12.2019 r. lub do wyczerpania  kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą w ciągu maksymalnie 25 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia;

    2.2. zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

           2.2.1.   faxu na  numer: 22 720 54 43 lub

           2.2.3.   e-mail na adres: info@biokom.com.pl

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane.

              2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 761/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych - EURx Sp. z o.o.

    Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 22/03/2019 do 21/03/2020
    Podmiot realizujący umowę
    EURx Sp. z o.o.
    ul. Przyrodników 3, 80-297 Gdańsk
    Dane kontaktowe

     tel. kontaktowy 58 524-06-97, faks: 58 341-74-23

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 22.03.2019 r.  do dnia 21.03.2020 r. lub do wyczerpania  kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia;

    2.2. zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

           2.2.1.   faxu na  numer: 58 341-74-23 lub

           2.2.2.   e-mail na adres: sales@eurx.com.pl lub

           2.2.3.   zakładając konto na stronie: www.eurx.com.pl

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane.

              2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 145/2019/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna testów kuwetowych oraz specjalistycznych odczynników chemicznych - HACH LANGE Sp. z o.o.

    Dostawa sukcesywna testów kuwetowych oraz specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych i zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu  Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 12/07/2018 do 11/07/2019
    Podmiot realizujący umowę
    HACH LANGE Sp. z o.o.
    ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław
    Dane kontaktowe

    HACH LANGE Sp. z o.o.

    ul. Krakowska 119

    50-428 Wrocław

        

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 12/07/2018 r.  do dnia 11/07/2019 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą ciągu maksymalnie 10 DNI ROBOCZYCH od momentu złożenia zamówienia;

    2.2. poszczególne jednostki organizacyjne składają zapotrzebowanie za pośrednictwem:

           2.2.1  faxu na  numer:71/717 77 78 lub;

           2.2.2. e-mail na adres:orders-pl@hach.com lub;

           2.2.3. zakładając konto na stronie:pl.hach.com

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów na wskazane powyżej odczynniki nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane faxem, e-mailem lub zakładajac konto na stronie.

      2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 378/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki
  • Dostawy sukcesywne odczynników chemicznych do dydaktyki lub badań naukowych - ABChem Agnieszka Busler, Olsztyn.

    Dostawy sukcesywne odczynników chemicznych do badań naukowych oraz zajęć dydaktycznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 19/01/2019 do 18/01/2020
    Podmiot realizujący umowę
    "ABChem" Agnieszka Busler
    ul. Janowicza 19, 10-686 Olsztyn
    Dane kontaktowe

    fax. (089) 533 44 26
    e-mail: abchem@abchem.com.pl

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 19.01.2019 r.  do dnia 18.01.2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

        2.1. sukcesywne dostawy przedmiotu umowy realizowane będą w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia;

        2.2. zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

               2.2.1  faxu na  numer: 89 533 44 26;

               2.2.2. e-mail na adres: abchem@abchem.com.pl

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane faxem, e-mailem .

              2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 794/2018/PN/DZP, celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki

Dostawa (drobnego) asortymentu laboratoryjnego

  • Dostawa sukcesywna probówek reakcyjnych - BIONOVO

    Dostawa sukcesywna probówek reakcyjnych do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
    Okres obowiązywania umowy
    od 01/10/2018 do 30/09/2019
    Podmiot realizujący umowę
    BIONOVO Aneta Ludwig
    ul. Rataja 30, 59-220 Legnica
    Dane kontaktowe

    fax: +76 850 57 79

    e-mail: biuro@bionovo.pl

    Dodatkowe informacje
    Dodatkowe informacje
    1. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych ustala się w sposób następujący:

    1.1.sukcesywne dostawy probówek reakcyjnych do poszczególnych jednostek UWM w Olsztynie realizowane będą w ciągu maksymalnie 8 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia;

    1.2.poszczególne jednostki organizacyjne zapotrzebowanie składają za pośrednictwem faksu na numer 76 850 57 79 lub e-mail na adres biuro@bionovo.pl

    1.3. wykonanie każdej dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez obie strony,

    1.4.do każdej dostawy Sprzedawca wystawi osobną fakturę,

    1.5.każda dostawa będzie dostarczona transportem Sprzedawcy i rozładowana na jego koszt i ryzyko,

    1.6.stwierdzenie przy odbiorze, iż dostarczony przedmiot umowy jest niezgodny z ofertą, uszkodzony, zniszczony lub posiada wady, skutkować będzie dla Sprzedawcy odmową przyjęcia dostawy.


     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego.

    2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 417/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna sączków jakościowych i ilościowych

    Dostawa sukcesywna sączków jakościowych i ilościowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 01/04/2019 do 31/03/2020
    Podmiot realizujący umowę
    ABChem Agnieszka Busler
    ul. Janowicza 19, 10-686 Olsztyn
    Dane kontaktowe

    nr faksu: 89 533 44 26, lub e-mail: abchem@abchem.com.pl

     

    Dodatkowe informacje

    Umowa obowiązuje od dnia 01.04.2019 r. do dnia 31.03.2020 r. lub do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
    Dostawy realizowane będą maksymalnie w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.

     

     

    UWAGA:

     

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane.

     

              2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 43/2019/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

     

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna szkiełek podstawowych i nakrywkowych

    Dostawa sukcesywna szkiełek podstawowych i nakrywkowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 27/12/2018 do 26/12/2019
    Podmiot realizujący umowę
    "ELEKTRO MED" Grzegorz Pałkowski
    ul. Zabierzowska 11, 32-058 Niepołomice
    Dane kontaktowe

    Faks: 012/ 288 91 42

    bok1@elektromed.com.pl

    Dodatkowe informacje

    Sukcesywne dostawy szkiełek podstawowych i nakrywkowych do poszczególnych jednostek UWM w Olsztynie realizowane będą w ciągu maksymalnie 36 godzin od momentu złożenia zamówienia

    Poszczególne jednostki organizacyjne zapotrzebowanie składają za pośrednictwem faksu: 012/ 288 91 42

    lub e-mail na adres: przetargi@elektromed.com.pl

     

    Każda faktura wystawiona przez Sprzedawcę musi zawierać numer umowy: 786/2018/PN/DZP, z której wynika płatność oraz ceny jednostkowe brutto

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna szkła laboratoryjnego oraz plastikowych materiałów laboratoryjnych - EQUIMED Hołda, Lenk, Trembecki sp. j.

    Dostawa sukcesywna szkła laboratoryjnego oraz  plastykowych materiałów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

    Okres obowiązywania umowy
    od 30/01/2019 do 29/01/2020
    Podmiot realizujący umowę
    EQUIMED Hołda, Lenk, Trembecki Sp. j.
    ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków
    Dane kontaktowe

    nr tel. 694 486 373,  nr faksu: 089 5195795, lub 012 4234943

    e-mail: olsztyn@equimed.com.pl, lub renata.janowska@equimed.com.pl

     

    Dodatkowe informacje

    1. Umowa obowiązuje od dnia 30.01.2019 r. do dnia 29.01.2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej sfinansowanie.

    2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych:

    2.1. Sprzedawca dostarcza przedmiot umowy na miejsce wskazane przez zamawiającą jednostkę organizacyjną w dni robocze i w godzinach ustalonych przy składaniu zamówienia;

    2.2. poszczególne jednostki organizacyjne składają zapotrzebowanie za pośrednictwem:

           2.2.1  faxu na  numer:  89 519 57 95 lub; 012 4234743

           2.2.2. e-mail na adres: olsztyn@equimed.com.pl

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane po złożenia zamówienia przez jednostkę ogranizacyjną.

              2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 27/2019/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki

Dostawa aparatury laboratoryjnej, badawczej i medycznej

  • Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami - BRAND

    Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie - Brand.
    Okres obowiązywania umowy
    od 03/08/2018 do 02/08/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Merck Sp. z o.o.,
    ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa
    Dane kontaktowe

    fax: 22 53 59 703
    e-mail: biuro@merckgroup.com
    Dodatkowe informacje
    1. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych przez firmę Merck Sp. z o.o. ustala się w sposób następujący:

    1.1.sukcesywne dostawy pipet oraz końcówek do poszczególnych jednostek UWM w Olsztynie realizowane będą w ciągu maksymalnie 3 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia;

    1.2.poszczególne jednostki organizacyjne zapotrzebowanie składają za pośrednictwem faksu na numer 22 53 59 703  lub e-mail na adres biuro@merckgroup.com;

    1.3. wykonanie każdej dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez obie strony,

    1.4.do każdej dostawy Sprzedawca wystawi osobną fakturę,

    1.5.każda dostawa będzie dostarczona transportem Sprzedawcy i rozładowana na jego koszt i ryzyko,

    1.6.stwierdzenie przy odbiorze, iż dostarczony przedmiot umowy jest niezgodny z ofertą, uszkodzony, zniszczony lub posiada wady, skutkować będzie dla Sprzedawcy odmową przyjęcia dostawy.

      2. Dostarczone pipety i końcówki będą:

    2.1.fabrycznie nowe,

    2.2.zapakowane w oryginalne, nienaruszone opakowanie producenta.

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane po złożeniu zamówienia.

    2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 359/2018/PN/DZP, celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    3. Umowa ważna od dnia 03.08.2018 do dnia 02.08.2019

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami - Eppendorf

    Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie - Eppendorf.
    Okres obowiązywania umowy
    od 19/12/2018 do 18/12/2019
    Podmiot realizujący umowę
    EQUIMED Hołda, Lenk, Trembecki Sp. j.
    ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków
    Dane kontaktowe

    fax:    +48 89 51 95 795

    e-mail: olsztyn@equimed.com.pl

    Dodatkowe informacje
    1. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych ustala się w sposób następujący:

    1.1.sukcesywne dostawy pipet oraz końcówek do poszczególnych jednostek UWM w Olsztynie realizowane będą w ciągu maksymalnie 3 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia;

    1.2.poszczególne jednostki organizacyjne zapotrzebowanie składają za pośrednictwem faksu na numer 89 519 57 95, lub e-mail na adres: olsztyn@equimed.com.pl

    1.3.do każdej dostawy Sprzedawca wystawi osobną fakturę,

    1.4.każda dostawa będzie dostarczona transportem Sprzedawcy i rozładowana na jego koszt i ryzyko,

    1.5.stwierdzenie przy odbiorze, iż dostarczony przedmiot umowy jest niezgodny z ofertą, uszkodzony, zniszczony lub posiada wady, skutkować będzie dla Sprzedawcy odmową przyjęcia dostawy.

      2. Dostarczone pipety i końcówki będą:

    2.1.fabrycznie nowe,

    2.2.zapakowane w oryginalne, nienaruszone opakowanie producenta.

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane po złożeniu zamówienia.

    2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. 686/2018/PN/DZP, celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    3. Umowa ważna od dnia 19.12.2018 r. do dnia 18.12.2019 r.

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami - Gilson

     Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie - Gilson.
    Okres obowiązywania umowy
    od 09/06/2018 do 08/06/2019
    Podmiot realizujący umowę
    EQUIMED Hołda, Lenk, Trembecki Sp. j.
    ul. Prądnickiej 46, 31-202 Kraków
    Dane kontaktowe

    fax:    +48 89 51 95 795

    e-mail: olsztyn@equimed.com.pl

    Dodatkowe informacje

    Sukcesywne dostawy pipet oraz końcówek do poszczególnych jednostek UWM w Olsztynie realizowane będą w ciągu maksymalnie 3 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia.

    Wykonanie każdej dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez obie strony.

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami - HTL

     Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie - HTL.

     

    Okres obowiązywania umowy
    od 02/01/2019 do 01/01/2020
    Podmiot realizujący umowę
    EQUIMED Hołda, Lenk, Trembecki Sp. j.
    ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków
    Dane kontaktowe

    Poszczególne jednostki organizacyjne zapotrzebowanie składają za pośrednictwem faksu na numer: 89/ 51 95 795 lub e-mail na adres: olsztyn@equimed.com.pl;

     

     

     

    Dodatkowe informacje

    Sukcesywne dostawy pipet oraz końcówek do poszczególnych jednostek UWM w Olsztynie realizowane będą w ciągu maksymalnie 3 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia.

     

    Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 2/2019/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki

Dostawa projektorów i akcesorii multimedilanych

  • ZAKOŃCZONA Dostawa sukcesywna projektorów multimedialnych

    Dostawa sukcesywna projektorów multimedialnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

    Okres obowiązywania umowy
    07/03/2018
    Dane kontaktowe

     

     

Dostawa sprzętu komputerowego

  • Dostawy sukcesywne sprzętu komputerowego

    Dostawy sukcesywne sprzętu komputerowego do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Dane kontaktowe

    Ewa Pasemko
    tel. 89 523 45 45
    e-mail: ewap@uwm.edu.pl

    Dodatkowe informacje

    Więcej informacji o dostępnym sprzęcie i sposobie zamawiania można uzyskać na stronie: http://www.uwm.edu.pl/rci/zakupy/

Dostawa artykułów biurowych

  • Dostawa sukcesywna artykułów biurowych

    Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

     

    Okres obowiązywania umowy
    od 11/12/2018 do 10/12/2019
    Podmiot realizujący umowę
    P.H. PAXER Sp. J., J.G. Prusinowscy
    ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn
    Dane kontaktowe

    W przesyłanych zamówieniach należy podać:

    - dokładny adres dostawy wraz z numerem pok

    - dane osoby składającej zamówienie wraz z numerem telefonu

    Dodatkowe informacje

     Dostawy realizowane będą w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia według zapotrzebowania zgłoszonego faksem 89 532 27 39 lub telefonicznie 89 532 27 30 e-mailowo: paxer@paxer.pl przez przedstawiciela Zamawiającego

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna papieru ksero

    Dostawa sukcesywna papieru ksero do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

     

    Okres obowiązywania umowy
    od 22/11/2018 do 21/11/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. J. Jolanta Prusinowska Grzegorz Prusinowski
    ul.Towarowa 11, 10-416 Olsztyn
    Dane kontaktowe

    Zamówienia należy składać pisemnie, faksem lub telefonicznie na nr telefonu 89 532 27 13 lub faks 89 532 27 19

     

    W przesyłanych zamówieniach należy podać:

    - dokładny adres dostawy wraz z numerem pokoju

    - dane osoby składającej zamówienie wraz z numerem telefonu

     

    Dodatkowe informacje

    Dostawy realizowane będą w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia według zapotrzebowania zgłoszonego pisemnie, faksem lub telefonicznie przez przedstawiciela Zamawiającego

    Załączniki

Dostawa tuszy i tonerów

  • Dostawa sukcesywna tuszy i tonerów - KOMAX 9, Olsztyn

    Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

    Okres obowiązywania umowy
    od 04/07/2018 do 03/07/2019
    Podmiot realizujący umowę
    KOMAX 9 Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn
    Dodatkowe informacje

    Dostawy będą wykonywane  sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, na wskazany adres (na terenie Olsztyna), na koszt i ryzyko Sprzedawcy, wraz z wniesieniem do pomieszczeń, zgodnie z informacją dotyczącą zamówienia i  ustala się następujący sposób ich realizowania:

    2.1. dostawy materiałów eksploatacyjnych będą wykonywane w terminie maksymalnie 1 dnia roboczego licząc od daty otrzymania przez Sprzedawcę informacji dotyczącej zamówienia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku; z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00  do 15:00;

    2.2. miejsce dostawy, ilości i asortyment zamówionych materiałów eksploatacyjnych - zostaną podane w informacji dotyczącej zamówienia;

    3.  Zapotrzebowanie należy zgłaszać telefonicznie na numer 89 539 12 10 lub faksem na numer 89 534 43 33

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane faxem lub telefonicznie.

              2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 281/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

     

    Załączniki

Dostawa chemii gospodarczej

  • Dostawa sukcesywna artykułów chemii gospodarczej - "WIPSÓR" Jerzy Roszkowski

    Dostawa sukcesywna artykułów chemii gospodarczej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 26/07/2018 do 25/07/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Hurtownia Artykułów Spożywczo-Przemysłowych "WIPSÓR" Jerzy Roszkowski
    Wipsowo 81B, 11-010 Barczewo
    Dane kontaktowe

     

     

    Dodatkowe informacje

    Dostawy chemii gospodarczej do poszczególnych jednostek UWM w Olsztynie reali­zowane będą 3 razy w tygodniu tj.: poniedziałek, środa, piątek wg zapotrzebowania zgłoszonego przez zamawiającą jednostkę oprganizacyjną:

    1. telefonicznie na numer: tel: 89 715 69 40

    2. za pośrednictwem fax na numer tel: 89 715 49 00

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku składania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienie są realizowane bezpośrednio przez osoby zainteresowane faxem lub telefonicznie.

    2. Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 380/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki

Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników UWM

  • Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej zabezpieczającej i artykułów BHP

     Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 14/12/2018 do 13/12/2019
    Podmiot realizujący umowę
    SUPREX Sp. z o.o. Artykuły BHP i Ppoż
    ul. Kołobrzeska 38, 10-434 Olsztyn
    Dane kontaktowe
     
    Dodatkowe informacje
    • Dostawy realizowane będą maksymalnie w ciągu 24godzin od momentu złożenia zamówienia
    • Zamawiająca jednostka organizacyjna składa zapotrzebowanie za pośrednictwem:

                 -  faxu na  numer: 89 533 69 54 lub;

                 - e-mail na adres:  suprex@suprex.com.pl

    Załączniki

Dostawa materiałów budowlanych

  • Dostawa sukcesywna materiałów budowlanych - PPH „TEX-2”

    Dostawa sukcesywna materiałów budowlanych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 01/07/2018 do 30/06/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe „TEX-2” Sp. z o.o., Sp. k.
    Hallera 32, 82-500 Kwidzyn
    Dane kontaktowe

    55 279 41 05

    Dodatkowe informacje

    1. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych ustala się w sposób następujący:

    a) dostawy realizowane będą w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia wg zapotrzebowania zgłoszonego telefonicznie lub mailem przez przedstawiciela Zamawiającego, na numer tel. 55 279 41 05; e-mail: marcin@tex2.com.pl

    b) do każdej dostawy Sprzedawca wystawi osobną fakturę;

    c) każda dostawa będzie dostarczona transportem Sprzedawcy i rozładowana na jego koszt i ryzyko.

    2. Dostarczone materiały budowlane będą fabrycznie nowe.

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku skłądania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienia realizowane są bezpośrednio przez osoby zainteresowane.

    2. Przy składaniu zamóienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 242/2018/PN/DZP, celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    3. Osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją umowy i służącą fachową poradą jest Pan mgr Andrzej Żukowski, tel.: 89 523 33 04.

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna materiałów budowlanych - TEX-2

    Dostawa sukcesywna materiałów budowlanych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 01/01/2019 do 31/12/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe „TEX-2” Sp. z o.o. Sp. k.
    ul. Hallera 32, 82-500 Kwidzyn
    Dane kontaktowe

    tel. 55 279 41 05

    e-mail: marcin@tex2.com.pl

    Dodatkowe informacje

    1. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych ustala się w sposób następujący:

    a) dostawy realizowane będą w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia wg zapotrzebowania zgłoszonego telefonicznie lub mailem przez przedstawiciela Zamawiającego, na numer tel. 55 279 41 05; e-mail: marcin@tex2.com.pl

    b) do każdej dostawy Sprzedawca wystawi osobną fakturę;

    c) każda dostawa będzie dostarczona transportem Sprzedawcy i rozładowana na jego koszt i ryzyko.

    2. Dostarczone materiały budowlane będą fabrycznie nowe.

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku skłądania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienia realizowane są bezpośrednio przez osoby zainteresowane.

    2. Przy składaniu zamóienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 584/2018/PN/DZP, celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    3. Osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją umowy i służącą fachową poradą jest Pan mgr Kazimierz Kończyk, tel.: 89 523 33 15.

     
    Załączniki

Dostawa wody i napojów do jednostek organizacyjnych UWM

  • Dostawa sukcesywna napojów gazowanych i niegazowanych oraz soków

    Dostawa sukcesywna napojów gazowanych i niegazowanych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

    Okres obowiązywania umowy
    od 30/05/2018 do 29/05/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Hurtownia Art. Spoż.-Przem. "WIPSÓR" Jerzy Roszkowski
    Wipsowo 81B, 11-010 Barczewo
    Dane kontaktowe

    Poszczególne jednostki organizacyjne zapotrzebowanie składają za pośrednictwem adresu e-mail: wipsor@interia.pl

    tel.: 89 715 49 00

     

    Dodatkowe informacje

    Sukcesywne dostawy napojów gazowanych i niegazowanych do poszczególnych jednostek UWM w Olsztynie realizowane będą w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

     

    Przy składaniu zamówienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 292/2018/PN/DZP , celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki

Dostawy materiałów elektrycznych

  • Dostawa sukcesywna materiałów elektrycznych - Hurtownia ELEKTRYK Sp. z o.o.

    Dostawa sukcesywna materiałów branży elektrycznej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 10/08/2018 do 09/08/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Hurtownia ELEKTRYK Sp. z o.o. Sp. k.
    ul. Lubelska 45A, 10-410 Olsztyn
    Dane kontaktowe

    tel. 089 538 91 13

    Dodatkowe informacje

    Nadzór nad realizacją umowy sprawuje Dział Zabezpieczenia Logistycznego.

    Zakupy z umowy mogą być dokonywane po uzyskaniu akceptacji pracownika Działu Zabezpieczenia Logistycznego.

    Dostawy realizowane będą w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia
    wg zapotrzebowania zgłoszonego telefonicznie przez przedstawiciela Zamawiającego

    Załączniki

Dostawy materiałów hydrauliczno-sanitarnych

  • ZAKOŃCZONA Dostawa sukcesywna materiałów branży hydraulicznej i sanitarnej

    Dostawa sukcesywna materiałów branży hydraulicznej i sanitarnej

    Podmiot realizujący umowę
    OL-TERM Rudziński Trusielewicz Spółka jawna
    ul. Budowlana 5, 10-424 Olsztyn
    Dane kontaktowe

    Nadzór nad realizacją umowy sprawuje Dział Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury.

    Zakupy z umowy mogą być dokonywane po uzyskaniu akceptacji pracownika Działu Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury..

    1. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych ustala się w sposób następujący:

    a)      dostawy realizowane będą w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia zamówienia wg zapotrzebowania zgłoszonego telefonicznie przez przedstawiciela Zamawiającego, na numer tel. 89 523 33 04.

    b)      za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00  do 15:00;

    c)      do każdej dostawy Sprzedawca wystawi osobną fakturę;

    d)      każda dostawa będzie dostarczona transportem Sprzedawcy i rozładowana na jego koszt i ryzyko.

Dostawy wykładziny podłogowej

  • Dostawa sukcesywna wykładzin i listew podłogowych

    Dostawa sukcesywna wykładzin i listew podłogowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 07/05/2018 do 06/05/2019
    Podmiot realizujący umowę
    CHEMIFARB S.A.
    ul. Wyzwolenia 2, 35-501 Rzeszów
    Dane kontaktowe

    tel.: 17 850 67 60

    faks: 17 850 67 60

    e-mail: office@chemifarb.com.pl

    Dodatkowe informacje

    1. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych ustala się w sposób następujący:

    a) dostawy realizowane będą w ciągu 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia zamówienia wg zapotrzebowania zgłoszonego pisemnie, faksem lub telefonicznie przez przedstawiciela Zamawiającego, na numer tel.  17 850 67 60; faksu: 17 850 67 60 lub na adres e-mail: office@chemifarb.com.pl

    b) kazda dostawa będzie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez obie strony;

    c) do każdej dostawy Sprzedawca wystawi osobną fakturę;

    c) każda dostawa będzie dostarczona transportem Sprzedawcy i rozładowana na jego koszt i ryzyko.

    d) Sprzedawca dostarczać będzie przedmiot umowy zgodny ze złożoną ofertą. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczanie zamienników. Stwierdzenie przy odbiorze, iż dany asortyment nie jest zgodny z ofertą Sprzedawcy skutkować będzie odmową przyjęcia dostawy.

     

    UWAGA:

    1. Przy realizacji zakupów nie ma obowiązku skłądania wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego. Zamówienia realizowane są bezpośrednio przez osoby zainteresowane.

    2. Przy składaniu zamóienia, niezbędnym jest podanie numeru umowy tj. UMOWA NR 243/2018/PN/DZP, celem właściwego naliczenia ceny za zamawiany produkt.

    Załączniki

Dostawy wyrobów hutniczych

  • Dostawa sukcesywna wyrobów hutniczych

    Dostawa sukcesywna wyrobów hutniczych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

    Okres obowiązywania umowy
    od 11/06/2018 do 10/06/2019
    Podmiot realizujący umowę
    Metalzbyt Sp. z o.o.
    ul. Stalowa1, 10-959 Olsztyn
    Dane kontaktowe

    tel. 89 532 95 95

    e-mail: sekretariat@metalzbyt.com.pl

     

    Dodatkowe informacje

    Nadzór nad realizacją umowy sprawuje Dział Zabezpieczenia Logistycznego.

    Zakupy z umowy mogą być dokonywane po uzyskaniu akceptacji pracownika Działu Zabezpieczenia Logistycznego.

    Dostawy realizowane będą w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia zamówienia
    wg zapotrzebowania zgłoszonego telefonicznie przez przedstawiciela Zamawiającego

    Załączniki

Dostawa gazów technicznych, medycznych, spawalniczych oraz spożywczych

  • Dostawa gazów technicznych, medycznych, spawalniczych oraz spożywczych

    Dostawa gazów technicznych, medycznych, spawalniczych oraz spożywczych

    Okres obowiązywania umowy
    od 17/07/2016 do 16/07/2019
    Podmiot realizujący umowę
    EUROGAZ-BOMBI H. Choroszczucha, Z. Choroszczucha Sp. J.
    Słupy 44B, 10 - 381 Olsztyn
    Dodatkowe informacje

    Umowa obowiązuje od 17.07.2016r. do 16.07.2019r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację

    ZAMÓWIENIA DOKONYWANE JEDYNIE ZA POŚREDNICTWEM DZIAŁU LOGISTYKI UWM

    Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie zapotrzebowania jest Pan Stanisław Kleczkowski - tel.: 89 523-33-61

    Załączniki
  • Dostawa gazów technicznych, medycznych, spawalniczych oraz spożywczych

    Dostawa gazów technicznych, medycznych, spawalniczych oraz spożywczych

    Okres obowiązywania umowy
    od 24/08/2018 do 23/08/2021
    Podmiot realizujący umowę
    EUROGAZ-BOMBI H. Choroszczucha, Z. Choroszczucha Sp. J.
    Słupy 44B, 10 - 381 Olsztyn
    Dodatkowe informacje

    Umowy obowiązują od 24.08.2018r. do 23.08.2021r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację Zamówienia

    ZAMÓWIENIA DOKONYWANE JEDYNIE ZA POŚREDNICTWEM DZIAŁU LOGISTYKI UWM

    Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie zapotrzebowania jest Pan Stanisław Kleczkowski - tel.: 89 523-33-61

  • Dostawa sprężonego helu

    Dostawy sukcesywne sprężonego helu wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.

    Okres obowiązywania umowy
    od 01/02/2019 do 31/01/2022
    Podmiot realizujący umowę
    EUROGAZ-BOMBI H. Choroszczucha, Z. Choroszczucha Sp. J.
    Słupy 44B, 10 - 381 Olsztyn
    Dodatkowe informacje

    Umowa obowiązuje od 01.02.2019. do 31.01.2022r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację Zamówienia

    ZAMÓWIENIA DOKONYWANE JEDYNIE ZA POŚREDNICTWEM DZIAŁU LOGISTYKI UWM

    Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie zapotrzebowania jest Pan Stanisław Kleczkowski - tel.: 89 523-33-61

    Załączniki
  • Dostawa sukcesywna azotu ciekłego

    Dostawa sukcesywna azotu ciekłego

    Okres obowiązywania umowy
    od 09/05/2017 do 08/05/2020
    Podmiot realizujący umowę
    EUROGAZ-BOMBI H. Choroszucha, Z. Choroszucha Sp. J.
    Słupy 44B, 10 - 381 Olsztyn
    Dodatkowe informacje

    Umowa obowiązuje od 09.05.2017 r. do 08.05.2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację Zamówienia

    ZAMÓWIENIA DOKONYWANE JEDYNIE ZA POŚREDNICTWEM DZIAŁU LOGISTYKI UWM

    Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie zapotrzebowania jest Pan Stanisław Kleczkowski - tel.: 89 523-33-61

    Załączniki
  • Dostawa tlenu medycznego

    Dostawa tlenu medycznego w butlach o poj. 8l i 10l

    Okres obowiązywania umowy
    od 04/01/2017 do 04/01/2020
    Podmiot realizujący umowę
    EUROGAZ-BOMBI H. Choroszczucha, Z. Choroszczucha Sp. J.
    Słupy 44B, 10 - 381 Olsztyn
    Dodatkowe informacje

    Umowa obowiązuje od 04.01.2017. do 04.01.2020r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację Zamówienia

    ZAMÓWIENIA DOKONYWANE JEDYNIE ZA POŚREDNICTWEM DZIAŁU LOGISTYKI UWM

    Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie zapotrzebowania jest Pan Stanisław Kleczkowski - tel.: 89 523-33-61

     

    Załączniki