Etykieta w biznesie Drukuj
czwartek, 23 lutego 2012 00:00

Etykieta biznesu, to nie czyjaś fanaberia, czy moda. Śmiało możemy powiedzieć, że wiele przedsięwzięć nie zostało sfinalizowanych, ponieważ któraś ze stron wykazała się brakiem znajomości jej podstawowych zasad. Stanowi dziś konieczność, która umożliwia wspólną płaszczyznę porozumień, gwarantuje szacunek, uczciwość w kontaktach oraz wyznacza kanony i wzorce zachowań.

Znajomość etykiety staje się więc dziś elementem pożądanym. Wychodząc tej potrzebie naprzeciw, dzięki współpracy z Dorotą Witkowską, prezes Fundacji Open Future oraz właścicielką Open Media Consulting Creative miało możliwość zwiększenia swych kompetencji. 23.02.2012 w budynku Wydziału Nauk Ekonomicznych odbył się warsztat pt ”Etykieta biznesu”. Mieliśmy dzięki niemu okazję dowiedzieć się między innymi jak istotne jest pierwsze wrażenie, w jaki sposób należy się witać, czy przedstawiać. Zgłębiliśmy także tajniki rytuału wymiany wizytówek i poznaliśmy zasady obowiązujące w dress code oraz wizerunku biznesowym.

Jedno spotkanie dotyczące tak obszernej i ciekawej dziedziny, to stanowczo za mało. Nie ulega jednak wątpliwości, że umożliwiło Nam podniesienie naszych umiejętności, kompetencji i wskazało obszary, w jakich nadal powinniśmy się kształcić.

 

opr.Agata Zielińska

Poprawiony: czwartek, 08 marca 2012 08:46