10.09

Data Walnego Zebrania Członków AKT została ustalona na sobotę 15.11.2014, zaczynamy o godz. 19:00. Zapraszamy serdecznie! 🙂
-Zarząd

10.05

Szanowne Damy Dworu i Mości Panowie,
oto nadzedł moment, któregoście wszyscy wyczekiwali – w  dniach 10-12 października roku Pańskiego 2014 odbędzie się IV Lubański Turniej Łuczniczy! Miejscem tegoż znakomitego wydarzenia będzie Bukowa Góra, nieopodal grodu Biskupiec (kto jakie wątpliwości posiada, niechaj we Wszechwiedzącą Geograficzną Machinę wpisze „53.897075, 20.936133”). W szranki stawać będziem w sobotę od dziesiątej godziny. Kto żyw, niechaj przybywa, albowiem zacnymi nagrodami obdarowani będą zwycięzcy! Po zajściu zaś słońca, biesiadowaniu i hulance przy ognia blasku końca nie będzie!

Turniej Łuczniczy

06.23

Uwaga uwaga! W tę środę (25.06) odbędzie się ostatnie już zebranie w tym roku akademickim. Poprowadzi je nasza wspaniała pani skarbnik – Kasia 🙂 Sesja się skończyła, więc teraz czas na wakacyjną labę 🙂 Przyjdźcie do klubu i podzilcie się swoimi planami podróży małych i dużych.
A cały zarząd życzy wszytskim szerokiej drogi, wysokich lotów i niezapomnianych przygód!

Wakacje

01.13

Nowy Rok zaczęliśmy turystycznie! Aby jak najpełniej wykorzystać tych kilka wolnych dni, wyjechaliśmy z Olsztyna już wieczorem 2 stycznia, dzięki czemu byliśmy na miejscu (w Zawoi) już rano 3.01. Dzień był ciepły i słoneczny, na dole zero śniegu, ale już na wysokości schroniska na Markowych Szczawinach było biało od zalegającego śniegu. Po zostawieniu plecaków w schronisku ruszyliśmy ku szczytowi Babiej Góry, który okazał się trudniejszy do zdobycia, niż można się było tego spodziewać. Podczas wspinaczki po śliskim i stromym podejściu, zwróciliśmy honor Kasi, z której śmialiśmy się na dworcu w Olsztynie z tego, że zabrała ze sobą raki 🙂 W końcu udało nam się zdobyć ukryty w chmurach szczyt! Wracać postanowiliśmy inną drogą, mniej stromą, ale duuuużo dłuższą…tej nocy wszystkim spało się wyśmienicie 😀
Kolejne dni upływały nam na chodzeniu, chodzeniu i jeszcze raz chodzeniu – no ale w dobrym towarzystwie (a było nas sztuk 12) i ślicznych okolicznościach przyrody była to sama przyjemność 🙂 Zdobywaliśmy kolejne szczyty, spaliśmy w różnych schroniskach i robiliśmy wszystko to, co robi się w górach 😉 Fotografie oddają co nieco klimat wyprawy. A na więcej zapraszamy w środę (15.01), bo po zebraniu odbędzie się krótki pokaz audiowizualny z tegoż wyjazdu, na który serdecznie zapraszamy 🙂

12.23

W tym roku w świątecznie przystrojonej siedzibie klubu na spotkanie wigilijne stawiło się liczne grono AKaTowców. Zaczęliśmy od życzeń złożonych całemu klubowi przez Panią Prezes, Dyrektor ACK – Panią Ewę Kokoszko i naszego Prezesa Honorowego – Prorektora Janusza Piechockeigo. Potem dzieliliśmy się opłatkiem i składaliśmy świąteczne życzenia sobie nawzajem. Następnie zasiedliśmy do suto zastawionych stołów, które uginały się pod ciężarem m.in. barszczu z uszkami, pasztecików, bigosu, przepysznych ciast oraz mnóstwa pomarańczy i mandarynek. AKaTowcy stanęli na wysokości zadania i przygotowali wspaniałą ucztę, a świętowanie w klubowym gronie trwało do późna 🙂
Zdjęcia od Oli:

12.23

Drodzy AKTowcy, Sympatycy i Entuzjaści, życzymy Wam wszystkim Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
Pozdróży pełnych przygód (oraz bezpiecznych z nich powrotów), mnóstwa inspirujących, dobrych ludzi na Waszej drodze i spełniania marzeń! Nowy 2014 rok niech przyniesie same pozytywne zmainy i będzie pełen radosnych chwil!

-Zarząd

12.12

Zapraszamy wszystkich serdecznie na klubową Wigilię, która odbędzie sie  w środę 18.12.2013 o godzinie 20:15 (zamiast normalnego zebrania).
Wszelkie potrawy wigilijne są mile widziane. Poniżej link do listy, na którą prosimy zapisywać jakie danie będziecie przygotowywać:

Zanim rozjedziemy się do swoich domów na Boże Narodzenie, spotkajmy się w klimacie świątecznym w gronie naszej Akatowskiej rodziny! Do zobaczenia!
Zarząd

12.01

Już w najbliższy piątek, 6.12.2013, odbędzie się Piątek Śpiewany połączony z klubowymi Mikołajkami. Zaczniemy o 20.00 od przyjęcia Św. Mikołaja wraz z jego świtą. Wszystkich uczestników prosimy o przyniesienie ze sobą drobnego upominku w cenie do 5 zł. – zostaną one wrzucone do Mikołajowego worka, z którego potem każdy otrzyma coś dla siebie 😉 Następnie w ruch pójdą gitary, a granie i śpiew będą nam towarzyszyć do późna! Zapraszamy wszystkich serdecznie!